måndag 9 mars 2015

Missfall och paus

Och så ännu ett missfall. Natten till söndag vaknade jag med kraftiga värkar, precis som man har när man föder barn, och på två timmar blödde jag ut vårt 12 veckor gamla barn.

Och även denna gång, vårt fjärde missfall, är vi precis lika ledsna som tidigare. Att det ska vara så jävla orättvist. När högsta önskan är att få ett barn till.

Jag har länge funderat över bloggen och det här är nog ett bra tillfälle att pausa. Jag får inte många kommentarer trots många följare och då känns det både ensamt och otacksamt emellanåt att skriva när intresset känns svalt.

På instagram fortsätter jag när jag känner mig redo. Men bloggen. Jag kanske är tillbaka imorgon, om en månad eller inte alls, vi får se.

 Mia

18 kommentarer:

Anonym sa...

Så sorgligt! Så tråkigt! Så orättvist! Största kramen till er alla!
/Lisa

Anonym sa...

Så otroligt sorgligt och orättvist. Många kramar! Marita

Anonym sa...

Så himla ledsen för er skull! Finns inga ord. Varm kram ♥
/Sara

Kia sa...

Nä, fy vad tråkigt! Känner verkligen med er och förstår att en paus kan vara behövligt.
Stor kram Kia

Anonym sa...

svårt att sätta ord på detta,men tänker på er i denna svåra stund,känner dig ju inte i riktiga livet,men skickar en kram,fortsätter att titta in varje dag så får vi ses när du orkar Med vänlig hälsning Annelie Persson

♥Linda♥ sa...

Åh, så väldigt ledsamt! Jag har aldrig upplevt det själv så jag kan inte skriva att jag förstår på något sätt bara att jag är ledsen för er skull.
Kram!

Fru Eriksson sa...

Sååå sorgligt /Kramar om

Anonym sa...

Usch så sorgligt, krya på er alla och sök läkare det finns hjälp att få! Det går att hjälpa dem som har svårt att få behålla fostren. Tänker på er. Kram Elisabeth

Anonym sa...

Vet precis hur det känns! Stor kram!

Anonym sa...

Så sorgligt - vet hur det känns! Kram Catrin

Anonym sa...

Blir mycket ledsen när jag läste detta. Mycket Sorgligt. Men vilken fin liten dotter ni har och vilket vackert hem! Och en jättefin näthandel som jag kollade in precis.
Och vad duktig du är på färg och inredning. Dessutom tycker jag att er näthandel är väldigt user Friendly :)

Jag hoppas allt ordnar sig för er.
Vänligen
Amelie

Anonym sa...

Jag har följt din blogg i flera år nu och tycker så mycket om den. Jag lämnar nästan aldrig kommentarer på någon blogg alls, fast jag är in ofta. Jag hoppas att du kommer att fortsätta att blogga!

Och jag hoppas att ni får den tid att sörja som ni behöver efter alla missfall. Ni har inte kollat upp om det är något som orsakar dessa missfall? Vissa mediciner och sjukdomar kan ge missfall.

Jag hoppas att ni mår bra snart!

Marielle

Jes/Vita villa vila sa...

Mina varmaste tankar och kramar till dig finaste Mia! ♥

Jes

Anonym sa...

vad tråkigt att du inte vill fortsätta blogga, din blogg är så fin,jag hoppas ni får reda på orsaken varför du inte kan hålla fostren i din kropp och hoppas ni får det efterlängtade syskonet,all kraft till er

Anonym sa...

Kram!

Hemma på Sjuan sa...

Åh stackars er! Jag fick ett missfall för 19 år sedan och jag tänker på det fortfarande. Hoppas det löser sig. Styrkekram Suss

Anonym sa...

Hej Mia!

Jag hoppas att du får ork och gläjde tillbaka, och att du vill fortsätta din fina blogg senare.

StyrkeKram till Dig och er fina familj!

/Tove i Karlstad

Anonym sa...

Styrkekramar