onsdag 18 februari 2015

Grönt är skönt med Jotex!



















































Jag har aldrig varit någon egentlig fan av vare sig gult eller grönt men kan tycka att i rätt sammanhang är det rätt fint. Som här! Ni minns väl tävlingsinlägget för några dagar sedan med priser från Jotex? Kudde, löpare och lampa landade även här hemma hos mig, tyckte de var så fina, särskilt lampan som jag tycker ger en soft biblioteksfeeling, perfekt där på sidobordet bredvid soffan.

Och grönt är verkligen skönt just nu när det viner runt knuten och regnet faller titt som tätt medan våren nog inte kommer riktigt ännu. Då får kudden matcha mina nya Mårbackor i fönstren efter att mina andra står på tillväxt efter vintern (om de nu klarar sig hela vägen).

 Mia

4 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Fina vinster! Grattis. Jag tycker också om grönt, ibland ska jag väl säga, det går i perioder. Men nu till våren brukar det vara härligt att plocka fram lite mer färg.
Önskar en skön kväll!
Kram Anna

Madelein sa...

Ja grönt är skönt! Jag fick hem limegröna sofföverdrag idag, satsar på skrikigt som omväxling till alla pasteller :)

Fru Eriksson sa...

Ljuvligt vackert ♡ ...
/Kram

Anonym sa...

oj va fint det blev,väldigt vårlikt,,,jag väntar med spänning på min vinst,så jag får lika fint,,,,Tack så mycket än en gång,,,,,Annelie