onsdag 7 januari 2015

Vinterstjärnor












































Det är konstigt det där, hur många varv jag än må ta för att se till att alla julsaker packas ned innan jag traskar upp på vinden med jullådorna så är det alltid nåt som gömmer sig och blir efter. Som dessa småstjärnor. Och julbocken gömde sig så fint bakom matbordet. Trots dess storlek. Eller kanske just på grund av storleken.

Men innan jag tar bocken under armen och stjärnorna i den andra och traskar upp till vinden igen så får de förgylla den sista gemensamma lediga dagen för oss alla 3 innan vardagen tar vid.

 Mia

2 kommentarer:

Fru Eriksson sa...

Vacker stjärna ♡ ...
/Kram

Photo by Maria sa...

Känner igen det där.. Jag plockade bort alla tomtar häromdagen.. Hittade sedan en på en piedestal och igår hittade jag två i hallen, där jag ändå går förbi flera ggr per dag.. Ha ha.. Man blir snabbt hemmablind ;)

Kram Mia