lördag 3 januari 2015

Helg












































Skönt med helg igen även om Filippa har långledigt från förskolan och är hemma ändå så har vi maken hemma igen. Sista helgen med julpynt, snart åker det ner i sina lådor igen. Och jag borde rensa egentligen bland allt julpynt, jag är en hårdrensare vanligtvis men har varit lite försiktig med julsakerna.

I helgen är det åter igen mest bara vara som gäller, skönt och viktigt tycker jag att bryta av vardagsstresset med vila!

 Mia

3 kommentarer:

anettan sa...

Här är det också bara vara. Men faktiskt skönt. Snart är allvaret tillbaka och då är denna pausen skön att ha bakom sig. Önskar dig en fin helg. Kram Anette

Madde sa...

Tack för du har kikat in när jag har varit på tur! Är hemma igen och har ny blogg. Länkar till den gamla och har samma domän men kände för att förnya mig.

Madelein sa...

Vi skall röja idag för imorgon börjar vår renovering, kommer ett företag imorgonbitti.