onsdag 31 december 2014

Vi vänder blad..











































Ja, så var detta år nästan till ända. 2014. Första halvan var väl rätt ok. Men andra, sista halvåret var bland det värsta jag varit med om. Om inte det värsta.

Vi blev påkörda. Och den 19-åriga tjejen rammade oss i hög fart såpass att bilen blev skrotad.
Vi fick missfall.
Och sedan ett missfall till.

En krock och två förlorade barn inom loppet av tre månader. Det önskar jag inte någon.

Men - trots att det fortfarande gör ont så försöker jag tänka positivt. Ett nytt år. Nytt blad. Vi ska göra det bästa av det bästa. Lite renovering, mycket familjeliv, jobb och lite utflykter. Filippa ska fylla 4. Spännande inköp till butiken.

Gott Nytt År kära vänner och stort TACK för att ni följer mig!

 Mia

3 kommentarer:

Fru Eriksson sa...

Gott Nytt År ♡ ......

Helen sa...

Gott nytt år! Får hoppas att 2015 blir ett bättre år!
Kram

Jo sa...

God fortsättning! Jag hoppas verkligen att detta år blir bättre och att ni slipper massa hemskheter. Jag vet tyvärr alltför väl hur sorgligt, jobbigt och fruktansvärt det är med missfall och önskar så att ingen skulle behöva genomgå något sådant! Krockar vill vi också slippa fler av så nu hoppas vi på ett toppenår!
Kram//Jo