måndag 1 december 2014

Novemberkök











































Novemberkök säger ni nu, det är ju för sjutton december! Ja, jag vet, jag ligger lite back med bilderna till bloggen. Här stoltserar nu en adventsljusstake numera istället men jag blev lite tagen av förkylningen som tydligen lurat lite runt hörnet och nu slagit till lite halvlamt sådär. Usch, jag är inget fan av dagisbaciller men det följer liksom med på köpet när dottern går hem därifrån. Och hon tar gärna med sig både det ena och det andra..

Så lite novemberkök blev det här såhär i början av december men bättre sent än aldrig! Snart ska vi baka pepparkakor (eller köpa de där med hål i) för att hänga i fönstret tänkte jag!

 Mia

1 kommentar:

angie sa...

danke für die tollen inspirationen!!! einen schönen abend wünscht angie