tisdag 2 december 2014

En julklapp i förskott sådär











































Nä, jag vet, det är långt till julafton men när vi var på Ikea sist (vi har ju inte så långt dit som tur är eller kanske oturligt nog beroende på hur man ser på saken) så såg jag denna kruka och tyckte den matchade vårt "draperi" i köket så fint. Det som jag egentligen hade tänkt byta ut såhär års mot ett juligare men hrrm, nja, jag kom aldrig dit.. Så julen i köket är blå och det är en färg som funkar året om i vilket fall som helst tycker jag.

Hursomhelst sa det vips så roffade maken åt sig den i samma andetag som jag slängde ur mig ordet julklapp, han tycker det är supersvårt att köpa till mig och tog tillfället i akt. Eftersom jag satt med den i knäet hem (för att slippa få den i skärvor) och beskådade den så tyckte jag att den kunde få ta plats i köksfönstret med en gång. En klapp mindre på julafton men äh, jag är ju en vuxen människa och kan ta den smällen ;-)

 Mia

1 kommentar:

Fru Eriksson sa...

Waoo...Så vacker för tidig Julklapp :)

/Kram