onsdag 29 oktober 2014

Fyra veckor till advent













































Är ni medvetna om att det bara är drygt 4 veckor till advent? Var tog den tiden vägen liksom?? Och eftersom jag vill vara ute i god tid vill jag tänka igenom vad jag vill baka och stöka med i advents- och juletid så nu tänkte jag sätta tankenötterna i arbete. Kanske plocka fram jultidningarna - tsss - tidningar hinner jag inte läsa såhär års när jag har som mest att göra med butiken (tack alla fina kunder som handlar hos mig!!) men jag kanske hinner glutta lite nån gång ibland.

Så - sorry ni som ännu inte vill läsa om julen - det kommer nog börja droppa in lite inlägg om jul och advent från och med nu!

 Mia

3 kommentarer:

Hanna sa...

Ha en fin torsdag
Hanna

Fru Eriksson sa...

Jaaa...Så mysigt mé Advent :)

/Kram

Ida Södernlom sa...

God kväll! Visst har tiden gått fort nu efter sommaren...förra hösten tyckte jag var en evighet men inte denna alltså!! SWICH har det bara sagt ju...nu är snart advent här ja och den välkomna i verkligen!! :) Jultidningarna plockade jag fram igår samt köpte två nya :) Ha en fin kväll...KRAM!!