lördag 20 september 2014

TÄVLING i samarbete med JOTEX




Bilder med tillstånd från Jotex

Jag har fått äran att i samarbete med Jotex ha en hösttävling om underbara varma, hemtrevliga textilier med höstfeeling. De kommer från deras egen kollektion Huntingdale med inspiration av livet från jaktstugan. Serien är en hyllning till det enkla och okonstlade som inte måste kosta massa pengar. Låter väl bra tycker jag, eller hur? Superfin färgskala nu inför hösten!

Vill du vinna ett set om 2 påslakanset i fyra delar, en pläd och en kudde? Skriv då en kommentar till detta inlägg och glöm inte att ange din mailadress!

Tävlingen pågår t o m onsdag, lycka till!

 Mia


29 kommentarer:

Anna sa...

Jag är gärna med och tävlar om detta!

anna_ni86@hotmail.com

Anonym sa...

Pga sjukdom tillbringar jag tyvärr mycket tid i sängen. Skulle bli riktigt glad över att få förnya mitt sovrum med detta..Med vänlig hälsning, Helene Martinsson

Det Vita Drömhuset sa...

Självklart vill jag vara med! :)

Kram Åse

Jeanette S sa...

Åh - jag är gärna med och tävlar!

Anna Karin Cecilia sa...

Åh vilka underbara produkter! Vill givetvis vara med och tävla :D

Varma hälsningar,
Anna

Eva sa...

Hej
Jag vill också gärna vara med och tävla om detta superfina set. Mvh Eva

evagustafsson_83@hotmail.com

Bertine sa...

Lycka är att lägga sig i en renbäddad säng, med vackra sängkläder!
Jag vill också gärna vara med och tävla.
Hälsningar, Bertine

Jennie B sa...

Jag är gärna med och tävlar då vi snart flyttar till hus och behöver inreda många nya rum.

jennie@beventorp.se

Fru Eriksson sa...

Woooo ♡ ...
Är mer än gärna med!
annmi.eriksson@hotmail.com

/Kram

Tiina sa...

Oj vilka vackra saker, en riktigt matchande blandning av varma färger till en kall höst/vinter tid.

Gärna med och tävlar.

E-post: cedellaannola@outlook.com

Anonym sa...

Åhh, vore helt underbart att få förnya sovrummet, med nya och, ack så fina textilier! Då skulle det kännas lyxigt och ombonat, istället för som nu, tråkigt och slitet!
Ha det så gott/ Ragna Marie

ragna_marie@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag vill absolut vara med för att få chansen till att vinna det här underbara :-)
Ha en härlig vecka!
Mvh
Malin Svensk Björck
gizmobus@hotmail.com

ELLINOR sa...

Hoppas, hoppas på tur!

familj.gudmundsson@gmail.com

Eddan sa...

Jag är gärna med och tävlar, textilierna ser jättefina ut.

Kram från Anette

anetteochingvar(at)hotmail.com

Anonym sa...

Fina saker för skön höststämning. karinelinor@hotmail.com

Maria sa...

Härliga höstfärger! Jag vill gärna vara med och tävla!
maria(a)amundsson.com

Anne-Mari Gabrielsen sa...

Vilken fin vinst! Jag är gärna med och tävlar!
annemarigabrielsen@gmail.com

Anonym sa...

Oj så fint! Jag hakar också på tävlingen!
beccipersson@hotmail.com

Ida Söderblom sa...

Hej! Självklart är jag med och tävlar..skulle verkligen behöva en uppdatering i linneskåpet när det gäller sängkläder, vilka underbara! Ha det bra..KRAM!!
ida.soderblom@hotmail.se

Fynda och Fixa sa...

Är gärna med och tävlar. Skulle passa perfekt i Dalastugan där vi besöker barnens farfar.

I skogen runt knuten har de sett både älg, varg och björn, så textilerna är verkligen passande.

(Vill ej skriva ut mailadressen här, men jag nås via min blogg som du besökt förut)

Anonym sa...

Skulle bli otroligt glad över att få byta ut lite textilier i mitt nystädade sovrum,hoppas turen är på min sida denna gång!
Mvh Jessika

Jessika_84@spray.se

Anonym sa...

Hej hej!

Jamen det är ju klart att jag vill vinna det här :))

Jag är gärna med!
Hälsningar fridaelmgren@yahoo.se

Anonym sa...

Hejsan!

Vinner jag ska min älskade dotter få den fina vinsten av mig. Hon är en riktig kämpe som nyligen kämpat sig igenom mycket svår cancer och varit sängliggande i ett halvår. Skulle vara så roligt om jag fick muntra upp henne lite med den fina vinsten. Håller tummar och tår att just jag vinna får!!!Kram Birgitta
abrahamsson.b@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Har jag tur i tävlingen så ska min underbara mamma få den finfina vinsten av mig. Hon har nyligen vårdat mig i hemmet då jag var sängliggande i svår cancer. Hon är den bästa mamma man kan ha och det skulle vara helt underbart att få ge henne vinsten. Hoppas hoppas!!!
Kram Madelene
MaddeVla@hotmail.com

Anonym sa...

Tjena!

Denna fina vinst vill jag vinna, till min underbara kvinna. Håller tummarna!

MVH/Robert (robban2014@hotmail.com)

Anonym sa...

Hej!

Så fint att vinna till min älskade dotter som varit svårt sjuk. Håller tummarna extra hårt!

MVH Rolf (rolfy49@hotmail.com)

Julia sa...

Jag vill gärna ta min chans till vinst och håller tummarna! julia.lindqvist@live.se

Anonym sa...

Hem och lycka jag vill gärna vinna! Finare lakan, filt och kudde kan bli svårt att finna! Med vänlig hälsning, Annica aanniiccaa@hotmail.com

Hemmet i Vitt sa...

Åh! Har kollat på dom där mysiga sängkläderna länge men har inte haft möjlighet att lägga pengar på intedning 😕 Framför allt inte nu när jag dess utom kommer att gå 2 månader utan lön tack vare min slutpraktik!

Så det är väl klart att jag vill vara med och tävla! 😊 Sen är det bara att hålla tummarna!

hemmetivitt@hotmail.com 😘