tisdag 30 september 2014

10-årig bröllopsdag






































































Bilder med tillstånd: Fotograf Karin Linde

Jag tyckte vi kunde köra det superenkelt och med bara två vittnen, som mina föräldrar gjorde. Blivande maken tyckte annorlunda så jag gav med mig och vi gifte oss i Masthuggskyrkan med ett nätt litet gäng i bänkarna. Så det blev enkelt i alla fall, bröllopsmiddagen hade vi hemma, klänningen kom från Noa Noa eftersom jag var praktisk redan då och ville kunna använda den igen. Det har jag dock inte gjort, gick upp i vikt så att den inte passade. Nu passar den igen efter min viktminskning men tillfället har liksom inte infunnit sig..

Nåväl, idag har vi varit gifta i 10 år, klyschan att tiden går fort stämmer ju fast jag vet inte om de tio åren har gått så fasligt fort ändå. Det känns som vi hunnit med en hel del sedan dess!

 Mia


5 kommentarer:

alegningela sa...

Varmt grattis till era tio år som gifta!

Ida Söderblom sa...

Åh..stort grattis till er båda!
Vi gjorde också ett enkel bröllop i hemlighet med endast 2 vittnen ;) Så mysigt..KRAM!!

Familjen_borg@telia.com sa...

Stort grattis!

Fru Eriksson sa...

Wow...Sååå vackra ni är!
♡ -ligt Grattis till Er båda/Kram

angie sa...

wow, soooo süße bilder!!! liebe grüße von angie aus deutschland