måndag 11 augusti 2014

Morgonljus











































Vårt kök har morgonljus, såpass att det badar i det såhär års. Härligt! Vanligtvis eller de dagar det är sol ska jag väl tillägga, idag vräker regnet ned.

Ser ni termometern i högerfönstret? Den fick min man av mig för typ fem, sex år sedan till vår dåvarande bostad men vi kom snabbt överens om att den hade gjort för stor åverkan på fönstret när vi bodde i hyresradhuslägenhet så den blev liggandes tills jag hittade den nu när vi flyttade hit. Här satt en gammal rostig sak som förvisades till termometerhimlen men nu så, åkte denna skönhet upp!

Hoppas ni blundar för våra rutor som har lite färg på sig här och där. Meningen är att skrapa bort den men det har varit annat som prioriterats före. Det ska dock åtgärdas innan det blir vinter igen och ska jag erkänna är det väl inte det roligaste arbetet som väntar men jag ser fram emot att det blir gjort!

Skön måndag!

♥ Mia

Inga kommentarer: