onsdag 30 juli 2014

Växande ung fröken






























Bilder med tillstånd från HM


Jag var så nöjd med läget innan sommaren och hade tänkt att det enda jag behövde komplettera Filippas garderob med i höst var en ny overall och så höst- och vinterskor. Tsss, vad trodde jag! Det var innan jag nu kollade av, för säkerhets skull inför förskolestarten, bara en koll vad som passade och inte genom att helt sonika låta Filippa prova sina kläder. Vilket hon absolut inte har nåt emot, hon ÄLSKAR kläder och byter flera gånger om dagen (gissa om tvätthögen blir stor..)..

Men jo, tur jag kollade - tjejen har gjort ett rejält skutt på meterskalan så det var en rejäl stor hög jag fick lägga undan. Hur är det möjligt att växa så fort?? Oh well, det var bara att kolla igenom garderoben och göra en liten beställning på HM, tur jag hade eftersom det är fraktfritt just nu och jag hittade ursöta plagg till stora växande damen!

♥ Mia

1 kommentar:

Gabriella sa...

Så fina plagg du hittat till er Filippa! Och vad spännande med förskolestart:) Hoppas du får må bra och kan få bada snart!
Kramar