lördag 19 juli 2014

Väntan..











































Vi väntar och väntar.. I fredags var vi inne på gyn för att kolla upp det lilla livet i min mage eftersom jag har blödningar. Men läkaren kunde vare sig se bu eller bä. Eller jo, en del kunde hon se men inte göra ett bedömande utan nu väntar vi på måndag då det ska kollas igen om det är ett litet liv som inte är så gammalt och stort som vi trott, ett pågående missfall eller rent utav ett utomkvedshavandeskap. Det sistnämnda verkar vara knappast troligt trodde hon men kunde inte utesluta det helt heller.

Såå, en lång helg är det, ännu fler dagar att gå och vänta plågsamt tills måndag morgon och jag har förstås redan tagit ut sorgen i förskott medan maken är lite mer hoppfull.. Jag önskar så innerligt och högt att vi får behålla det som bor i min mage!

♥ Mia

4 kommentarer:

Magdalena sa...

Håller tummarna för er. Kram

dnyahuset.blogspot.se sa...

Så tråkigt! Jag håller verkligen tummarna för att det är ett friskt litet pyre som bor i din mage.

Annas skattkammare sa...

Håller alla tummar och tår!!
Kram Anna

Hannah Kapstad sa...

Håller tummarna för er! <3