måndag 21 juli 2014

En ängel











































En ängel kom, log och vände om. Det skrivs så ibland så vackert i dödsannonser och jag finner de orden så fina. Och det är precis så det känns. H*n valde att bo ett litet tag i min mage, stryka mig på kinden och sedan vända tillbaka.

Idag fick vi veta att det lilla liv som bosatt sig i min mage inte klarat livhanken. Och jag kommer att vårda minnet ömt i hjärtat, vi har fått ytterligare en ängel i himlen som bara blev några veckor gammal i min mage. Ännu ett tidigt missfall. Och vi är såklart otroligt ledsna. Mycket. Men livet går vidare. Kanske inte idag eller imorgon. Just nu står det still. Men en annan dag.

♥ Mia

13 kommentarer:

dnyahuset.blogspot.se sa...

Så oerhört tråkigt! Styrkekram!

Anonym sa...

Kram

Anonym sa...

Hej Mia.
Jag har följt din blogg i flera år nu och tycker den är så fin!
Jag vill skicka massor av styrkekramar till er!
Så fint skrivet om änglar...

Kram från Tove i Karlstad

alegningela sa...

Så oerhört ledsamt.
Kram till er alla.

Anonym sa...

jag läser din blogg alla dagar men är dålig på att kommentera men vill sända en varm kram till er alla,har varit med om samma som ni men har haft lyckan att få 3 barn efteråt som nu har egna barn,kramar igen

Anonym sa...

Jag beklagar djupt er förlust och saknaden efter ert barn ♥

Varma kramar från Sara

Agnes och Vendela sa...

Kram o bättre lycka nästa gång ♡

Sofie sa...

Vilka fina tankar. Ta hand om er!

Magdalena sa...

Styrkekramar till er!

Anonym sa...

Så ledsamt för er, en sorg man vill vara utan.
Kram från en läsare/Ulrika

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Stackars dig och din man. Så ledsen för eran skull.

Kramar i massor
/ Susanne

Hannah Kapstad sa...

Beklagar sorgen! Många styrkekramar <3

Gabriella sa...

Jag läser dina ord och blir väldigt berörd! All värme och styrka till dig och er!
Kramar