måndag 14 juli 2014

Annat än kanelbullar




































Inte bara kanelbullar i den här magen inte! Fort syntes det den här gången, blev så paff när jag tog på mig ett linne häromdagen och fick denna vy i spegeln men det verkar som att skrönan att andra barnet syns fortare stämmer?

På fredag ska vi dock ta en koll eftersom jag haft lite blödningar. Jag är stundtals inte orolig och stundtals är jag orolig (vet ju att man kan ha blödningar även om allt är ok) men tror och hoppas att jag faktiskt har ett friskt litet liv i magen!

♥ Mia

5 kommentarer:

dnyahuset.blogspot.se sa...

Så otroligt härliga bloggnyheter! Stort grattis! Jo, andra barnen syns efter typ två veckor, ha ha! Man ser ut som en valross efter tre månader. Stort, stort grattis återigen och tänk- du har den bästa tiden i ditt liv framför dig.

♥Linda♥ sa...

Vad roligt! Grattis!

Jag hade också blödningar men det slutade på bästa sätt ändå.

Lycka till!

//Linda

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilken mysig liten bula du har. Förstår din oro men kan kanske lugna dig liiiite iaf med att säga att jag hade typ vanlig mens halva graviditeten. Men man blir ju så klart orolig och bra att det går att kolla upp.

Tack för paketet med alla mailgekaninerna som kom idag. STORA blir doppresent till Sally här hemma och den lilla i väska ska Tyra få

Teres

alegningela sa...

Åh, varmt grattis! Hoppas du får må bra och att allt är okej där inne. Kramkram

Kia sa...

Vad kul! Grattis!!
Det är säkert inget men klart man börjar fundera lite och blir orolig.

Kram Kia