söndag 22 juni 2014

På tur















































Vi hade väl egentligen tänkt ta en riktig slappardag igår men så fick jag ett ryck och frågade maken om vi inte skulle ta en tur. Och visst är det så att man faktiskt inte måste åka utomlands eller långt bort i Svea rike för att uppleva det fina, denna lilla pärla ligger alldeles i närheten av oss här på västkusten. Vi tog med oss smörgåsar, lite fika å festis och vips så var vi på en enkel utflykt! På vägen hem hittade jag lite fina ting på loppis men mer om det en annan dag.

Nån som känner igen sig, var styrde vi kosan igår?

 Mia


5 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Vilka härliga bilder vännen!

Kram

Eva Lundberg sa...

Nej, var det var vet jag inte. Men fint var det där! Du får nog allt berätta...
Loppisfynd är alltid spännande också!

Vitt och Blått sa...

Åh va mysigt!!

maria at inredningsvis sa...

Helt fantastiskt fina sommarfoton :) jag hoppas ni har bättre väder än här i GBG, sommaren tog tillfälligt avbrott tyvärr. Och på midsommar var vi på Amundön MEN det var kallt och blåsigt som attans...ingen höjdare haha

Ny post ute....underbara sommarsovrum att drömma om :)

Ha en härlig fortsatt vecka.

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Anonym sa...

Ja, du var på utflykt till mitt underbara Bovall :):)