söndag 8 juni 2014

Ommöblering [Inspirationsfabriken - Söndagsbilden]
















































Det är verkligen inte ofta jag möblerar om, har jag ställt en möbel på ett ställe ska det mycket till att den flyttas på. Jag blir liksom hemmablind..

Men - för ovanlighetens skull - så blev det faktiskt en ommöblering i Filippas rum när jag en dag för ett litet tag sedan fick en snilleblixt och ett ryck. Vips så blev det till det bättre, mer lättstädat och lättare för Filippa att komma åt allt!

 Mia


3 kommentarer:

Borgmästaren sa...

Det blev superfint! Jag kan tänka mig att dottern blev nöjd!

Lina sa...

Å så fint! Underbart rum och så sött det är med pallen upp till sängen!

Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo sa...

Alltså detaljerna, älskar precis allting. Jag hade velat haft dig som privat inredare :P