onsdag 4 juni 2014

Jag blir så sotis..











































..när jag ser på bloggar och instagram de som har så mycket blommor i trädgården att man kan ta in utan att fundera på om det inte ser tomt ut kvar i rabatterna. Här fanns verkligen inte mycket när vi flyttade hit, jo, mycket vårlökar, mycket förgätmigej och mycket blåklint. Ett äppelträd, två döda träd och lite buskar. Typ. Men de nämnda blommorna blommar ju inte för evigt och tills dess att jag har fått fjutt i rabatterna så det prunkar rejält så jag kan ta in så är det väl tur att svärmor delar med sig..

 Mia



1 kommentar:

dnyahuset.blogspot.se sa...

Och jag blir avundsjuk på dem som har rena, fina gräsmattor med kanske bara en kruka eller två vid dörren istället fö den djungel som jag måste slå mig fram igenom när det gäller vår trädgård, ha ha! Man vill väl kanske alltid ha det man inte har.