lördag 24 maj 2014

Tävling om påslakan från Jotex!














































































































Tror ni inte att vi är lite dåliga på att skämma bort oss? Jovisst, god mat och lite sådär men jag tror man ibland glömmer bort det bästa. Sova!

Och jag har fått äran att i samarbete med Jotex hålla tävling om underbara sängkläder, jag vet vad jag pratar om då vi har unnat oss dessa till oss själva - såå sköna och såå snygga! Detaljer i form av knappar och fina tryck gör det extra mysigt att krypa till kojs.

Tävlingen hålls om påslakan för två personer inklusive superfina örngott från Jotex egna serie Hedda så man kan bädda ordentligt skönt och mysigt. Du kan välja mellan färgerna vit, linnebeige, blå och grå.

Så - för att vinna vill jag att du kort och gott skriver en kommentar till detta inlägg och berättar vilken färg du skulle vilja vinna. Glöm inte att ange din mailadress så jag kan kontakta dig om du vinner.

Men skynda dig - tävlingen pågår till och med onsdag!

 Mia

20 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle gärna vilja vinna de linne beige påslakanen,så fina :)

Mvh Monica

monikanen@yahoo.se

Emely sa...

Åhh, vilken härlig tävling!! Jag är gärna med och tävlar om det blåa setet. Väldigt läcker färg :) ha det så gott. Mvh emely.drugge@hotmail.com

Anonym sa...

Vilka fina påslakan!! Jag skulle gärna vilja vinna grå och bädda skönt.

/Annette

annette@pyttemjuk.nu

Anonym sa...

Härliga lakan! Jag skulle önska mig lakan i färgen linnebeige.
Anki
Tomtage@ telia.com

Mia sa...

Vilka härliga sängkläder! Jag skulle välja det vita om jag vann :)
Mvh Mia
mia@tidebrink.com

Mia sa...

Hej! Så härliga sängkläder! Jag skulle välja det vita om jag vann :)
Mvh Mia
mia@tidebrink.com

Anna sa...

Jag skulle gärna vilja vinna de grå! :)

anna_ni86@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Vilken härlig tävling! Jag vill gärna delta och håller tummarna för vita lakan :) Skön söndag till dig!
Kram, Heidi
hei_sal@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Vilken härlig tävling! Jag vill gärna delta och håller tummarna för vita lakan :) Skön söndag till dig!
Kram, Heidi
hei_sal@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken fin tävling! Om turen är med skulle jag välja det blå setet :-)
Hälsningar Ulrika
evaulrika@yahoo.se

ANNIKA sa...

Åh ! så jättefina allihop.Väljer linnebeige och hoppas få dessa i morsdagspresent till MIG SJÄLV.

gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

fantastiskt fina sängkläder,om jag skulle vinna väljer jag gärna dom grå.Tack för mig!carina L_cina@hotmail.com

Findus69 sa...

Åhhh, dessa har jag allt spanat in tidigare. Ser så fina ut, linne är ju fantastiskt mot kroppen! Om jag har turen att vinna skulle jag önska de grå. Mysig blogg förresten! Kram.
birgittavikingson@yahoo.com

Anonym sa...

Helena i Uppsala
Linnebeige är jättefint!

Jag går in och kollar efter gökottan på Kristi Him om jag varit lyckosam.

Anonym sa...

Hej Mia!

Vilka fina sängkläder. Skulle bli överlycklig om jag vann de grå!

Hälsn. Åsa
asa.odenATgmail.se

Anonym sa...

Hej Mia!

Vilka fina sängkläder. Skulle bli överlycklig om jag vann de grå!

Hälsn. Åsa
asa.odenATgmail.se

Frida Bergner sa...

Jag är självklart med.

Dessa snygga sänglinnen ser helt suveränt sköna ut.
Jag skulle jätte gärna vilja vinna de Linnebeiga, de ser lagom krispigt somriga ut.

MVH/frida-6@hotmail.com

Anonym sa...

Åhhhhhhhh vilka fina sängkläder!!!
Har inte köpt nya sängkläder på år och dag så dessa skulle ju vara kanon att vinna.
Väljer vita i så fall och hoppas och håller tummarna för tur nu!
MVH Louise
erik.louise@telia.com

Anonym sa...

Sååå fina lakan!! Jag skulle gärna vilja vinna de grå lakanen.
karin_aldegren@hotmail.com

Anonym sa...

Sååå fina lakan! Vill gärna vinna de grå. Mvh Karin
karin_aldegren@hotmail.com