måndag 5 maj 2014

Maj maj måne










































Så var vi visst inne i maj med ett rasande språng och jag saknar faktiskt värmen, den vinterälskare som jag faktiskt är. Men det var så skönt att pilla lite i trädgården, gå med bara (kritvita förvisso) ben, barfota i sandaler och sitta i solstolen om än för bara några minuter.

Nu ska visst regnet komma tillbaka men förhoppningsvis på en kortvisit för visst vill vi ha det lite varmare igen? Det är ju ändå maj, försommar!

I hallen är det dock alltid sommar tycker jag med våra blommiga tapeter och jag blir så glad när jag tittar på dem - lite försommar, högsommar och brittsommar i en härlig blandning!

 Mia




3 kommentarer:

Fru Eriksson sa...

Underbart vackert ....
/Kram

anettan sa...

Nu när vi vant oss vid vårvärme så ska det bli kallt igen....Brr. Bara att ta på sig igen! Kram Anette

HjärtatsVitaHem sa...

Så fint! Underbar tapet! :)

Kram Jenny