söndag 18 maj 2014

Köksförvaring











































Som några kanske redan sett och anat på insta har jag unnat mig eller oss en smart förvaring till köket. Eller två, en ny brödburk också, lite större än vår gamla. Men denna redaförvaring - som jag suktat efter så länge! I vårt gamla -50-talskök i vår förrförra lägenhet fanns en gammal sådan, äkta vara från femtiotalet och jag tyckte den var så praktisk. Det saknade jag i förra köket så när jag såg att en av butikens leverantörer sålde dessa slog jag till och är så nöjd! Än så länge har jag bara fyllt på med socker, salt och havregryn men vi får se vad det blir härnäst..

 Mia

2 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Så fint! I min tvåa som jag hyrde i min farmors hus (för många år sen...) fanns det såna, perfekt förvaring.
Kram Suss

Jennifer - Love & Respect sa...

Men hjälp vad snyggt! Jag har länge varit på jakt efter en redaförvaring men dom är ju galet dyra på blocket. Min vän som jobbar på bygge berättade att sådana där rivs ut i parti och minut men att de slängs när det ska renoveras. Har bett att han plockar undan en åt mig med glaslådor. Du kan skatta dig lycklig som har en så fin :D