tisdag 18 mars 2014

Vindstrappa











































Minns ni renoveringen av vår trappa? Det var både jobbigt och svettigt så sista biten upp till vinden är kvar att ta.. Jag trodde det skulle ta minst ett halvår innan jag skulle vilja börja kavla upp ärmarna igen för vindstrappen men faktum är att det börjar klia lite i fingrarna. Jag vet ju hur pass mycket bättre det blev!

Vi har bokat barnvakt några tillfällen i vår och sommar så då ska jag o maken jobba med huset och jag ska börja så smått med trappan så fort jag får tid, det där med att riva bort heltäckningsmatta och klister är ju ett kapitel bara för sig men tror faktiskt det ska gå lite lättare denna gång.. Vi får väl se!

 Mia

2 kommentarer:

Scaniatjejen sa...

Härligt med projekt, allra helst när man känner sig redo att börja! Ni ser ut att ha det väldigt fint hemma, gillar alla bilder jag sett här skarpt.=)

VisaLiza sa...

Tror att det faktum att du vet vad som väntar gör det lite lättare att ta tag i. När en ger sig ut på okänd mark är det alltid lite svårare tycker jag. Liza