måndag 24 mars 2014

Trädgårdsfix





































Vilket härligt väder vi fick igår och det är så skönt att ha trädgård! Filippa ser helt överlycklig ut när hon springer och hoppar fram och tillbaka, upp på altanen, ner igen, bort till sandlådan, upp på gungan och sedan om igen.. Jag hoppas på att vi ska få upp staketet skarpt läge i år, kan inte riktigt slappna av eftersom hon tidigare krupit under den del som är provisorisk grind och hon har mycket spring i benen.

Igår fick vi ta oss en tur och köpa ny brevlåda då den förra - nya sådan som vi satte upp för några veckor sedan (!) - hade gått sönder i blåsten. Bra kvalitét? Njaaa.. Nu sitter en ny uppe - igen - och jag hoppas att den håller några år i alla fall. Och eftersom man kanske inte kan ha ljung uppe året om så slösade jag några tior på penséer när vi ändå var på shoppingtur, främst till ingången av gårdsbutiken.

Bilderna tog jag från mitt instagram - följ mig gärna där också, @hemochlycka

 Mia

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Jag har med köpt penseer men de står kvar i pappåsen på trappen, inte ett dugg snyggt.. Ha ha..
Fint att få det lite vårigt, fast här snöar det idag =(

Kram Mia