tisdag 25 mars 2014

Sista dagen med 10 % i butiken och linslus med egen kamera















































Idag är det sista dagen med 10 % rabatt på allt i butiken, missa inte!

Jaaa, vad har jag förväntat mig med en make som är fotograf och jag då som fotar stup i kvarten? Maken gav en låtsaskamera till dottern och vips så har jag en följeslagare hack i häl när jag fotar för bloggen eller butiken. Håller jag upp kameran håller dottern upp kameran. Tar jag ner den lite grann tar hon ner sin. Går jag upp på en stol gör hon likaså. Hon kopierar mig till fullo och jag tycker det är urgulligt!

 Mia

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Hon är ju så söt =) Det får nog snart bli en riktig kamera så hon snart slår både pappa och mamma i fotografering ;)

Kram Mia

Mari sa...

Maria. Hon är så himla fin, ert lilla knytt! <3