måndag 17 mars 2014

När man tager vad man haver











































Belysningen över köksbänken under de öppna hyllplanen är lite sisådär. På motsatt sida har vi spottar och det borde vi kanske ha här också, om det nu är tekniskt möjligt, jag vet inte.. Jag har smågnällt lite till maken och vi får väl se hur det blir i höst, nu kommer ju den ljusa årstiden..

Jag fann i våra gömmor en bortglömd klämspot från Ikea som jag själv krånglade upp och ju längre den suttit där desto bättre tycker jag den passar. Även om den inte är världsbäst på att ge ljus, det kanske räcker att byta lampa, vad vet jag, vi ska testa. Men den matchar klockan, var gratis och är neutral/sticker inte ut och det gillar jag. Så får vi se till hösten när det blir mörkare igen om den får stanna och i så fall får maken korta av sladden, än så länge har jag gömt den i mitt krus! ;-)

 Mia

2 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Vad fint ! Ibland är det så bra att gå till sina gömmor eller hur ?
Vi har också haft det lite mörkt här hemma kanske till hösten.
Allt kommer eller hur ? :)

Ha en fin vecka !

Kram

Scaniatjejen sa...

Blev ju fint! Så härligt att göra fynd hemma.=)