söndag 23 mars 2014

Kök




















































































Små söta ulliga tussar i en gammal dansk mjölkflaska står i köksfönstret.. Och jag blundar lite för det faktum att det börjar närma sig att tvätta fönster.. Undra om maken känner sig lite manad att ta utsidorna så kanske jag månne kan tänka mig att ta insidorna..?

Gissar att jag får lättare hjälp vid köp av en sån där Kärcher fönstervättmaskin - faktum är ju att vi har ett antal fler fönster här än i vår lilla trea.. Nån som har denna maskin och kan rekommendera den?

 Mia

4 kommentarer:

Hanna sa...

fint kök
Ha en fin söndag
Hanna

Anne sa...

Jag har en sådan tvätt och det blir inte roligare att tvätta fönster med den... Man tror bara att jobbet ska bli det. Den är väl iof rätt oki i vad det gäller att utföra själva tvättandet men du måste ju fortfarande göra det själv. Hos mig blev den en av de där apparaterna som man inte tror sig kunna vara utan men man snabbt insåg att den kunde gått få varit kvar i affären...

Kram

Annas skattkammare sa...

Så fint i köket! Ja vi har en kärcher fönstertvätt och den är jättebra! Kan absolut rekommendera den.
Kram Anna

Thyrasgård sa...

Vilket vackert kök <3