söndag 9 mars 2014

Bilder












































Jag tror det är tajm att börja spara om bilder i annat format som ska läggas upp på bloggen, det kan vara tips till er andra också som också har drabbats av samma dilemma som jag - att bilderna blir dassiga, mörkare och trista trots att jag precis redigerat dem innan jag tar in dem till bloggen. Oerhört irriterande, fy på dig Blogger!

Hursomhelst var det inte det jag skulle skriva utan lite nostalgi över gamla kort.. Dopkortet i sötnosramen kommer nog få sitta kvar för evigt, jag minns så väl att hon vid fotografitillfället hade upptäckt sina små händer och satt och studerade dem noggrannt och länge.. Och ettårskortet - ja, man fyller ju bara 1 år en enda gång här i livet, eller hur! Mer bilder ska upp i trappan tänkte jag men jag har inte sagt vilket år.. ;-)

 Mia

3 kommentarer:

dnyahuset.blogspot.se sa...

Underbara bilder! Så roligt att ha kvar!

Jo sa...

Jag har faktiskt inte tänkt på det med bilderna. Vilket format sparar du dem i nu?

Mari sa...

Din tapet... den är sååååå ljuvligt fin!