måndag 17 februari 2014

Tävling - valfri vinst!











































Ja, stackars bloggen som blev lite bortglömd förra veckan när den fyllde 7 år.. Men jag tar igen det nu - ni missar väl inte rabatten i butiken för er som läser min lilla blogg? Skriv i HEMOCHLYCKA i kassan så får ni 10 % rabatt t o m onsdag 19/2!

Och så till tävlingen - du kan vinna valfri vinst för ett värde upp till 300 kr (eller så lägger du till mellanskillnaden förstås om du hittar något mer eller dyrare) - fiffigt va!

Jag vill att du länkar till blogginlägget om du har blogg och skriver vad du skulle välja om du vann och varför. Glöm inte att ange din mailadress så jag kan nå dig om du vinner. Tävlingen pågår t o m 3 mars. Lycka till!

 Mia 

17 kommentarer:

vitagavlar.blogspot.com sa...

Jag skulle välja "Kakfat, Muffins Bullar Tårta Paj Maränger Kladdkaka" för jag tycker att det är sååååå fint! Tänk till sommarens alla kalas!? Jag länkar...
Hälsn från Lisa i Kungälv

Hemmet i Vitt sa...

Åh! Självklart vill även naglarna med :) Här länkat via bloggen ;) Om jag vann så står en hel vit ljus slinga från Iris Light högst upp på önskelistan.. Den skulle göra sig så bra i vårt mörka vardagsrum..

Så nu håller jag tummar och tår!

Anne-Mari Gabrielsen sa...

Om jag vann, hade jag valt en ljusslinga från Iris Lights. Har önskatmej en sån, ganska länge nu.Grattis til bloggfödelsedagen! Mvh.annemarigabrielsen@gmail.com

Sofie sa...

Åh, ännu en superhärlig tävlingsvinst! Vill givetvis pröva lycka i även denna tävling :) Har länkat till tävlingen och skrivit motivering i det inlägget i min blogg! ♥

Kram, Sofie

Julida sa...

Har ingen egen blogg men hoppas det är okej att vara med och tävla ändå!

Jag skulle nog välja en kaninlampa som min dotter som har lite nattskräck skulle få. Med en sån fin och mysig lampa kanske det går lite lättare att somna på kvällen.

/Ulrika

Elin J-H sa...

Oj så svårt. Kan önska allt från butiken��Men något ur Mailegs sortiment till äldsta dottern som snart fyller år eller till den yngsta vars rum snart ska inredas! Ha det gott Hälsningar Elin

Anonym sa...

Hej & grattis till 7 år!
Har ingen blogg, men vill gärna vara med på din tävling om jag får. Om jag vann skulle jag vilja ha en Iris Light ljusslinga.

Mvh Anette

anette_englund@hotmail.com

Anonym sa...

Glömde säga att jag länkat & delat din tävling på IG / Anette

anette_englund@hotmail.com

Kusin Anna sa...

Ujuj så mkt fint ni har måste jag vara med och tävla! Vinner jag står det mellan en Iris light till någon av tjejerna, ett foto från någon av er eller kanske rent av något till mig själv från L:a Bruket!

Spacegirl sa...

Har jag turen att vinna skulle jag vilja ha http://www.elliscorner.com/badrum/flytande-tval-morkvanilj.html

Därför att jag hört så mycket om dessa tvålar och gärna skulle prova den.

Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/february/3-mars-vinn-valfri-vara.html

Spacegirl_@spray.se

Cecilia sa...

Min dotter ska få sitt alldeles egna rum när hon fyller 3 år
men inredningen som den är nu saknar själ och dekor.
Därför hoppas jag vinna en Iris Light ljusslinga
som både mys och färgklick till rummet bringa.
Rosehip som är både glädjespridande och tjusig
passar perfekt hos en prinsessa söt och busig!
Därför skulle den få bli inspirationskällan att utgå ifrån
när vi bestämmer rummets färgsättning, stil och mysnivån!

Jag har bloggat om tävlingen här: http://ceciliamaria.webblogg.se/2014/february/hos-hem-och-lycka.html

Malin Hansson sa...

Härlig tävling! Jag har skrivit om tävlingen samt vad jag skulle vilja vinna - mitt inlägg: http://annmalin.blogspot.se/2014/03/tavla-hos-hem-och-lycka.html Hoppas hoppas hoppas!

email: malinhansson@live.com

Anonym sa...

Hejhej!

Jag har ingen blogg men hoppas jag kan vara med ändå!
Jag har instagram o kan göra ett inlägg om tävlingen där!

Om jag skulle vinna så skulle jag välja en hjärtformad skål från underbara Monica Johansson!
Jag har ju gått o kärat ner mig totalt i hennes ljuvliga keramik♡♡♡
Kan man annat???
Jag äger ännu ingenting från henne o tycker nu att det är dags!!! Jag kan ju inte spana längre..... (har så svårt att bestämma mig vad jag ska köpa.....allt är ju bara så vackert)

Jag skulle bli såhäääääääääääääär glad om jag vann o fick bli vårdnadshavare till denna underbara skönhet♡♡♡♡

Mvh Jennie Lantz

jennielantz81@gmail.com

::fina:: sa...

Men hur har jag kunnat missa detta!? Vilken tur att du postade på Instagram och påminde idag! Bättre sent än aldrig; nu ska jag också länka och vill vara med och tävla. Jag skulle helt klart välja en ljusslinga från Iris Light - jag kan dock inte riktigt bestämma mig för just nu om jag skulle välja silver eller creamy white. Jag har alltid trånat efter de där ljusslingorna men aldrig köpt för att jag inte vetat var jag skulle ha den. Men nu när vi bygger hus kommer jag få många fina vrår att hänga den :-) Kram, Josefine

villaivitt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
villaivitt sa...

Hej! Jag vill givetvis vara med och tävla, jag har gjort så gott jag kan för att sprida tävlingen på min sida men upptäckte att jag inte länkat förr. Hoppas på vinst av en fin kudde från Himla, den skulle bli perfekt i vårt kök som för tillfället går i blått och vitt. Håller tummarna!

Min mailadress: liselott.bergqvist@spray.se

Marlene Forsman sa...

Så mycket fint. Jag skulle välja en maillegkanin. Min dotter fyller ett år om en månad och jag skulle vilja ge henne en sådan. Hon är mitt allt. ♡

Har tyvärr ingen blogg.

marlene_forsman@hotmail.com