lördag 15 februari 2014

Skevt och vint











































Ser ni så skevt vårt köksbord är? Det var inte helt lätt att redigera bilden, rakt läge är det ju på kökssoffan och fönsterbrädan men bordet är ett urgammalt klaffbord från min farfars farfar och farmor så det har väl i alla fall hundrafemtioår på nacken, minst och därav det skeva och vinda men urcharmigt om ni frågar mig!

Gårdagen var ju alla hjärtans dag och vi hade ett stillsamt firande med hemmagjord pizza för allra första gången och den blev faktiskt riktigt smarrig om jag får säga det själv! Några vaniljhjärtan till efterrätt, dock ej hemmagjorda men jag har faktiskt formar för det så nån gång måste jag testa..

Den fina brickan i form av ett hjärta hittar du i butiken och är fin även som ljusfat!

♥ Mia


1 kommentar:

Pernilla sa...

Det är det charmiga tycker jag med! Det kan gott få vara lite vint o skevt! Fint!

Kram
Pernilla