fredag 7 februari 2014

Flygfoto






















Idag gör jag lite reklam, hihi! Maken fotografen med många strängar på sin lyra fotar sedan nåt år tillbaka även från ovan med helikopter som kanske flera av er redan vet. Och som ni ser på bilden ovan går det att få i princip vad som helst fotat, både som privatperson och företag. Här ett flygfoto över en del av vårt lilla samhälle eller by, jag ska inte ge mig in på var vi bor, det blir för invecklat men någonstans i utkanten nöjer jag mig med att nämna...

Sååå, har du ett önskemål om att få ett flygfoto eller från marken på i princip vad som helst såsom produktbilder, bilder till hemsida, miljöbilder etc så är det bara att höra av dig till mail info@martinwallgren.com och mer kan du se på www.martinwallgren.com

Fin fredag vänner!

♥ Mia

Inga kommentarer: