lördag 8 februari 2014

Ellis Corner 5 år idag - TÄVLING





























Idag är det 5 år sedan vår butik Ellis Corner slog upp portarna.. Tänk vad tiden går! Ni har väl inte missat erbjudandet om 15 % rabatt på allt inklusive rean? Det pågår t o m söndag och dras automatiskt i kassan.

Så måste vi ju fira det även med en tävling - eller rättare sagt TRE! Ja, 5 år fyller man bara en gång och det är ju halvjämnt och bra så vi kör tävling med priser från butiken både här på bloggen idag, på Ellis Corners Facebooksida samt instagram @elliscorner.com Med andra ord är det inte dumt att följa och gilla oss, har du tur så är lyckan din..! Håll utkik efter tävlingarna på insta och FB alltså, någon gång i helgen dyker de upp..

På bloggen kan du vinna den fina kalendern från Rifle Paper med underbara illustrationer. Det jag vill att du ska göra är att skriva din favorittid om året i kommentarsfältet och sedan hålla en tumme eller två. Vill du länka till tävlingen får du förstås hemskt gärna men inget tvång. Tävlingen pågår t o m 22 februari. Lycka till!

♥ Mia

20 kommentarer:

Anne B. sa...

Grattis till er! Va' roligt att ni har en tävling också här på bloggen! Är själv inte med varken på Facebook eller Instagram.

Varje årstid har sin charm. Men jag tycker om sommarens ljus och värme. Tycker även om början av december när julljus syns i fönstren osv.

abackman66 at hotmail.com

Anna sa...

Jag tar gärna chansen att vinna denna kalender. Har sneglat på denna flera gånger med känt att pengarna inte räckt till.

Min favorittid på året är precis när våren övergår till sommar. När man vet att hela sommaren ligger framför en! Underbart!

*Håller tummarna*

MVH/Anna.

Dronninghuset sa...

hei,
min favorittårstid er VÅREN!!!!!!
Så mye å se frem til da.... og så herlig med vamen og lyset som er tilbake for fullt.

God helg
klem TOVE

ANNIKA sa...

Grattis!
Vill gärna vara med och få chansen att vinna...
Min favorittid är sommaren med sol bad och värme.
Ha en skön helg!
gustafsson.57@hotmail.com

Anne-Mari Gabrielsen sa...

Helt klart våren.Hela sommaren framför oss, bara att njuta! Mvh.annemarigabrielsen@gmail.com

Marlene Forsman sa...

Våren! För då föddes min älskade lilla Elsa!

Malin Hansson sa...

Sommaren är min favorittid på året - helt klart. Först och främst för att man kan gå utan en tung jacka (hurra!) och för att allting känns så mycket bättre, lättare och varmare under sommaren.

Hanna sa...

fina.
Ha en fin söndag
Hanna

Jessica, ienbacke sa...

Oj hur ska man någonsin kunna välja!? Tänker först våren för att odlingen drar igång och det är såååå kul, men sen tänker jag genast hösten då skörden "lönen för mödan" är som bäst. Och vore det inte för sommaren vore inget av det möjligt ;) vintern är ju bästa pysselårstiden, så nja det där med att välja är inte min grej :D

Anonym sa...

Grattis till 5 år! Jag tycker bäst om våren, gärna maj månad! Eva Salomonsson

Jenny sa...

Hej Mia!
Grattis till 5 år med butiken! Minns när ni öppnade, vad tiden går:)

Är gärna med i utlottningen, min favoritårstid är våren (även om jag är pollenallergiker;))!

Kraam Jenny

Anna sa...

Grattis till 5år med butiken! Hoppas du/ni får många till!
Min favorit årstid är våren och egentligen senare delen av våren när grönskan slår till med all kraft! Helt underbart!

Sofie sa...

Åh, världsfin kalender ♥ Min favorittid är mars-april. Här uppe i norra delen av landet kallas den vårvintern. Snön ligger fortfarande djup, men temperaturen är mildare och solen visar sig oftast från sin bättre sida. Det härliga vädret lockar ut vintertrötta, soltörstiga norrlänningar och man sluter upp på tjärnar med sina skotrar eller skidor. Lapar sol på renskinn, grillar och skrattar tillsammans. Den grönskande våren står framför en och det är lite "dagen-före-julafton"-känningar i luften med pirr och förväntan i magen inför att det går mot ljusare och varmare tider. Äsch vilket långt utlägg, svårt att komprimera en fantastisk känsla med bara några ord! Håller alla tummar och tår ♥

Länkar givetvis till tävlingen på min blogg :)

Kram, Sofie

Jess sa...

Våren är min favorittid på året, det finns så mycket förväntningar i luften, folk hittar ut ur sina vinterskal och vi har många härliga månader framför oss att se fram emot!

Julida sa...

Har lite svårt att bestämma mig för vår eller sommar men det får nog bli våren.
Så underbart att sitta och njuta i solen och få de första fräknarna på näsan samtidigt som man hör fåglarna kvittrar. Helt underbart! Dessutom har man många långa härliga månader framför sig.

/Ulrika

Anonym sa...

Helena i Uppsala
hösten
för då är det skördetid
Längs min cykelväg till centrum har jag körsbärsträd, äppel- och päronträd, plommon, hallon, vinbär, krusbär, rabarber och blåbär och kantareller i stadsskogen.
Det är fest varenda dag!

MariaM sa...

Grattis till er :-)

Jag är gärna med o tävlar! Våren tycker jag ör en underbar tid. I början av våren när man ser snödropparm krokus och vintergäck som börjar dyka upp känner jag lyckorus :-) När sedan björkarna får musöron och videkissarna står i en vas så ulliga och mjuka känner jag att kroppen och själen blir varm. I slutet av våren är det varmt och skönt och körsbären står i full blom. Och du har en hel somae framför dig. Underbart <3

Delar på fb (maria mattson)

Mvh maria

Daniela Storm (snoflingan86@hotmail.com) sa...

Vilken fin kalender, den skulle jag verkligen behöva för att hålla reda på saker o ting! Man är snurrig som småbarnsmor o det är lätt att blanda ihop dagar!
Min favorittid är våren, älskar när solen kommer tillbaka o butikerna fylls av våriga pastelliga färger! Man blir ju så glad :)

Stina sa...

Vilken ljuvlig kalender <3 Min bästa årstid är våren...från det dunkla mysiga spritter det i kroppen när solstrålarna visar hur dammet virvlar ;) Man vill piffa och puffa och inreda så man sedan bara kan njuta när det blir varmare för var dag !

Stina sa...

Vilken ljuvlig kalender <3 Våren är min bästa årstid, efter den dunkla mysiga vintern bara spritter det i kroppen när man ser solen dansa i det virvlande dammet ! Jag vill piffa och puffa och få fint...Så man sedan bara kan njuta av värmen som så sakteliga kommer tillbaka <3