söndag 12 januari 2014

Lilla toaletten - FÖRE/EFTER























































Kom ju på att jag helt glömt och missat visa före-efter-bilder för lilla toaletten! Så varsågoda, några före och några efterbilder helt enkelt. Så värst rolig var den inte, har faktiskt förträngt det lite ser jag nu när jag ser bilderna igen.. Allt revs ut, väggar, tak och golv skrubbades rent, målades vitt (vad annars, ni känner väl mig..?), in med nytt handfat, ny toalett, golv och så lite piff.

Enkelt, lite rufft och så gillar jag det svartvita! Funderar på att fästa svartvitt tyg runt handfatet så slipper man se röret, vi får väl se!

Men bara en stilla fundering på varför de skulle sätta ljusknappen mitt över handfatet för 50 år sedan..? Praktiskt? Nja.. Snyggt? Näää.. Hade det inte varit bättre en smula till vänster? ;-)

 Mia


4 kommentarer:

Malin -Mamma och änglamamma sa...

Så snyggt! :) Önskar vi var sådär dultiga och händiga!

hemma hos lilla mej sa...

Å vad snyggt ! Ha en skön söndag.Kramar Rita

Annas skattkammare sa...

Hej! Men vilken skillnad!!! Precis så tänker jag att vår lilltoa ska se ut, fast kanske gråvitt golv. Vad är det för golv ni har?
Kram Anna

Lyckliga Hem-Inspirerar sa...

Hej Mia!
Toaletten blev superfin. Älskar golvet och spegeln, snygg kombination.

Ha det gott/ Jane