söndag 19 januari 2014

Januari












































Julen är bortplockad här hemma förutom de julblommor jag har kvar från inredningsreportaget och faktum är ju att hyacinterna även är en vårblomma! Och ni vet väl att man kan spara lökarna och plantera ut dem i rabatten i vår? Så kommer de blomma igen om man har tur..

I köket börjar jag så smått att smyga in lite pasteller igen, jag tog fram några gamla rara Greengate men i år ska jag nog unna mig lite fina nya kökstextilier i rosa eller blått - vårens färger! Jag väntar in rara kökshanddukar (bland annat) från Himla till butiken i just dessa färger, vänta så ska ni få se! Och allra finaste kalendern kommer också från min butik och gör mig så glad varje dag!

 Mia 

1 kommentar:

homeby Lotta vita nyanser sa...

Åh vilken fin blogg du har!
Följer dig på instagram men tittade först nu in här ..
Ha en underbar vecka!

Kram
Lotta