söndag 5 januari 2014

En före-efter-kavalkad


































































Nu är jag lite lat, det är gamla före-efter-bilder jag bjuder på idag men tänkte köra en kavalkad på före-efter och visa hur renoveringen gått såpass, för er som kanske missat? Vi är ju inte klara men har inte mycket kvar. Och eftersom bilderna är lite äldre så har det kommit upp en del piff också sedan de togs men ni får helt enkelt hänga med i övriga inlägg! :-)

Och missat har väl jag också, ser att jag glömt helt bort att visa lilla toaletten till exempel men vi har ju ett helt nytt år på oss nu så om ni hänger med detta året också så lär ni få se den också!

Skön söndag!

♥ Mia 

8 kommentarer:

VisaLiza sa...

Verkligen inspirerande bilder, Liza

Villavägen 3 sa...

UNDERBART!!! Det är det bästa som finns före-efter! Så snyggt!!

Annas skattkammare sa...

Vilken skillnad!! Jag tycker också att det är så roligt med före-efter bilder!
Kram Anna

Annas skattkammare sa...

Vilken skillnad! Tycker att det är så roligt med före-efter bilder!
Kram Anna

Hanna sa...

Gillar helt klart efter-bilderna bäst ;-) , visst är det kul att kunna titta tillbaka på hur det såg ut innan. Vi har också massa bilder på hur det såg ut här innan vi började renoveringen. Vi fick riva allt så det bara var ett skal. Blev lite inspirerad nu till att leta fram bilderna och göra ett inlägg.
Kram på dig.

Lyse naetter sa...

Sikke en forvandling, det er virkelig blevet et helt utrolig smukt, sødt, charmerende og inspirerende hjem i har fået jer :)

Kram Stine

Lotta sa...

Jädrar så fint det har blivit.
Jag vet för jag har varit inne där.Grattis till ett kanonjobb.Det har ju blivit som nytt.
Himmel så piffiga ni är.
Kramizzz igen

susanne sa...

Jättefint har det blivit! Ibland är det svårt att se hur bra det kan bli när man bara går på en visning av ett hus, men ni har verkligen hittat det! /Susanne