söndag 29 december 2013

Tjugondedag knut











































I år får julen vara läääänge hos oss, ända till tjugondedag knut. Inte för att vi längtat så vansinnigt efter julen utan för att i mitten av januari ska det göras ett inredningsreportage hos oss, då i juleanda, för att förhoppningsvis publiceras julen 2014. Medan andra plockar bort julen redan nu i bloggvärlden, har jag sett, så gör det mig faktiskt inget alls, snarare tvärtom. Jag är långt ifrån klar med julen, särskilt eftersom jag varit sjuk och inte kunnat sniffat på hyacinterna..

Än så länge får jag inte säga mer än så men nu börjar det bli lite pirrigt! Och jag hoppas att granen står sig grön och grann så länge, helst med alla barr kvar, det vore väl inte för mycket begärt? ;-)

♥ Mia 

1 kommentar:

baraetthem sa...

Åh vad spännande och det kommer bli ett jättefint reportage!! Vi kastade ut granen dag men åker bort över nyår och trettonhelgen så då är det skönt att ha den väck när vi kommer hem!

God fortsättning till dig!
kram fredrika