måndag 2 december 2013

Första advent











































Jag är tacksam för alla ni som besökt min lilla gårdsbutik hittills, stort tack! Igår var det skyltsöndag i Dingle och jag tänkte som så att då har man nog inte tid att titta in utan kanske mest går poängpromenaden och går vidare. Ack så fel jag hade! Stundtals vällde det in folk, jätteroligt! Jag har öppet två lördagar till nu i december, 7:e och 14:e kl. 11-13, sedan tar jag och lilla familjen jul- och nyår!

Och apropå jul - igår var det ju första advent. Men eftersom lilla familjen saknades då de var hos svärisarna blev det första ljuset inte tänt så länge, vi får nog åtgärda det idag då maken är ledig!

 Mia


3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint du har det! Glad att jag fick chansen att köpa denna vackra adventsstake av dig för något år sedan.

Hade gärna kommit till din butik om den varit närmre.. Förstår att många ville komma : )

Kram Heléne

Ninelin sa...

Såå fint!

Kram N

Hem och Lycka sa...

Tack rara ni! kram!

Heléne - tack snälla! jag också, är väldigt glad för min, särskilt eftersom den inte längre görs! kram!