tisdag 31 december 2013

De fyra












































De fyra vackra kakelplattorna från Maria Holmberg har äntligen funnit sin plats i huset. Jag har vetat länge var jag ville ha dem men så är det det där med att ändå låta det bero och sedan involvera maken. Som ju faktiskt är den som sätter upp allt på väggarna, skulle jag göra det skulle väggarna se ut som en schweizerost. Fulla med hål!

Så - med detta ämne för dagen stoppar jag därför passande nog in lite kärlek och lycka, inte bara för er nyårsafton utan för ett fint 2014! Jag och maken ska mumsa hummer när Filippa lagt sig för kvällen samt invänta det sprillans nya året i vårt nya hus! I lugn och ro som vanligt!

Måtte 2014 bli ett härligt, mysigt, lagom händelserikt, lugnt år fullt med vackra årstider, lite mindre stormar och regn och mindre antal sjukdomar. Ja, bara helt enkelt ett bra år!

Gott Nytt År!

♥ Mia