torsdag 28 november 2013

Vardagsstök











































Minns att det för en tid sedan, eller rätt länge sedan, var någon som skrev att hon tyckte att det var bra att jag inte tog bort Filippas "pynt" på bilderna. Det brukar jag nog i och för sig göra för det allra mesta när jag fotar men ibland ser jag dem inte. Som här.

Jag såg inte att hon dekorerat hallen med sina leksaker förrän jag kollade igenom korten. Så snacka om att vara totalblind. Van vid leksaker här och där som jag går och plockar dagarna i ända. Men tur är väl det, vad skulle jag annars ha att göra? ;-)

En liten torsdagsvy över vårt sovrum och här tänkte jag nog placera en hyacint också. Kanske. Eller möjligtvis tazetter.. Har ni adventspyntat ännu? Jag tänkte tvinga upp maken på vinden ikväll efter jobbet. Har onda föraningar om att julpyntet är längst in, längst bak (inte min ordning) men det får han nog komma underfund med själv.. ;-)

Fin torsdag!

 Mia


1 kommentar:

Ninelin sa...

Ja nu börjar advent närma sig och allt därtill ;-)

Kram N