lördag 2 november 2013

Spegel spegel..













































Jag har fått en stor tjej! Igår kom en ny laddning från Maileg däribland det söta diademet/hårbandet eller armbandet om ni frågar Filippa.. Jag tänkte bara fota det på henne men jag har fått en stor tjej som intresserar sig för kläder, smycken, klockor och annat så att ta av det kunde jag glömma.. Och när jag vände ryggen till stod hon helt plötsligt vid spegeln och skulle kolla lite närmare. I de fallen får man vara snabb med kameran och det var just var jag var, snabb alltså, därav kanske inte helt skarpa bilder.. ;-)

Fin lördag! Och kolla in i butiken - massa påfyllning - även hjärtbrickan från Walther & Co har kommit och alltså lite NYTT från Maileg!

 Mia

1 kommentar:

Lotta sa...

Wooowww vilken söt liten tjej ni har.Hon skulle kunna vara min.
Jag är också rödhårig.
Sååå fina bilder det är genomgående i bloggen.
Kramizzz