lördag 30 november 2013

Sockerkaka och finbesök












































Är vi många som bloggar i norra och mellersta Bohuslän med intresse för inredning? Vore kul att veta och något vi tre tjejer funderade över idag hos mig.

Jag fick nämligen finbesök av Jenny och Åse (med Filippas nyvunna kompis lilla Siri) idag, vi tjôtade inredning, husköp, renovering och - just - bloggvärlden.

Så nååå, är ni redo för första advent? Här lyser adventsljusstakarna sedan igår och jag krånglade upp slingan på altanen med en frusterad Filippa vid min sida som allra helst hade velat gunga. Vilket hon också fick såklart när jag väl hade svurit klart över en krånglig sladd eller två..

Imorgon söndag 1 advent är gårdsbutiken öppen i samband med Dingle skyltsöndag! Välkommen till Öståkersvägen 1 mellan kl. 15-17 om du har vägarna förbi!

 Mia

2 kommentarer:

::fina:: sa...

Vilka fina foton! Det låter som om ni haft en mysig fikastund tillsammans. Nu har vi också lyckats få allt adventspynt på plats - jobbigast som vanligt var de däringa pappersstjärnorna - man blir lika galen varenda år! :-)

VisaLiza sa...

Här är en som finns i Munkedal :) Liza