onsdag 6 november 2013

Nu har jag börjat!











































Jag skickade in maken på Ikea för någon dag sedan för att köpa lite julklappspapper bland annat och såg på deras hemsida att de även skulle ha hyacinter. Och som jag letat efter dessa! Efter att ha suktat via andras bloggar i flera dagar så kan jag tipsa om att hittar ni ingen annanstans så har ert Ikea förhoppningsvis dessa juveler!

Upptäckte att de passar perfekt i de fina TineK-krukorna från min butik (där du även hittar ljuslyktorna och hjärtbrickan) så där får nog mina bo i vinter innan det är tajm att plantera ut dem i vår. Ni vet väl att ni kan spara dem för att sätta ut dem? Jag har tänkt samla på mig ett helt fång, våra rabatter var tämligen tomma när vi flyttade hit men ska flyttas och då behöver jag lite blomster..

 Mia

4 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Åh, nu blir jag lite sugen på att börja jag med! Fint!
Kram Anna

Hanna sa...

så mysigt.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Photo by Maria sa...

Så fint med hyacinter och jag gillar dem nästan bäst innan de blommar =)

Kram Mia

Anna sa...

Fint! Tine k krukan ser verkligen ut att vara perfekt till en hyacint!