onsdag 27 november 2013

Luciakrona och stjärngossestrut med stjärna












































Ja, jag vet, det är mycket med butiken nu. Så otroligt många beställningar som väller in just nu, tusen tack snälla ni för att ni handlar hos mig! Försöker packa så fort och mycket jag bara kan!

Med 2 1/2 vecka till Lucia.. Det var ett tag sedan lillan såg hur såhär.. Ojoj vad tiden går!

Vi har tagit in luciakronan och stjärngossestruten igen från Oskar och Ellen, ljuvliga! Finns nu i butiken!

 Mia

4 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Såå liten hon är, gullenosen<3

Kram

Lantligt i smultronbacken sa...

jag är så glad att jag shoppade dessa förra året. Julkorten blev såååå fina med dem på. I år ska Tyra ha luciakronan på dagis för första gången.

Kram Teres

Lyckliga Hem-Inspirerar sa...

Vilka underbara bilder, den nedersta helt fantastisk!!!
Så roligt att det rullar på så bra med julhandeln :)

Ha det gott!
Kram Jane

Jo sa...

Men jisses så söta foton! :D