måndag 4 november 2013

Gårdsbutiken














































Minns inte om jag visat ordentliga bilder på gårdsbutiken? Hur den blev? Nu ser jag att jag glömde fota åt andra hållet men ni får hålla tillgodo med dessa bilder denna gång. Vi målade och målade och bommade igen den gamla garageporten, letade möbler med ljus och lykta och så fick det målas några varv till.

Och - till slut - blev det något som liknar en liten butik, hoppas jag! Vitt och enkelt så får varorna tala för sig själva, är det i ett gammalt garage så är det men så jag vill ha det!

Massor är dessutom på väg in, är det juletider så är det. Är du nyfiken på vad, ser du det enkelt här.

I slutet av november och i december har jag öppet några fasta tider (se nätbutiken för mer info) men vill du komma dessförinnan är det bara att maila så öppnar jag när det passar oss båda! Och vi finns i Dingle!

 Mia

6 kommentarer:

Therese Andersson sa...

Tycker att det är jättekul att du har öppnat i Dingle! Är själv född och uppvuxen i Svarteborg, 3 km norrut. Nära kyrkan. Nu bor vi i Munkedal och jag ska definitivt komma på ett besök närmare jul! :) kram och lycka till!

::fina:: sa...

Det ser jättehärligt ut. Och som jag skrev på instagram blir man bra sugen på en gris - både en mjuk och en i ljusstaksutförande.. det är något visst med rosa grisar, hihi! Bra jobbat!

Hanna sa...

så mysigt och fint.
ha en toppen dag!
kram
Hanna

Mia sa...

Åååå, advents grisen har jeg sett etter lenge uten å finne den noe sted! Du kommer garantert til å få besøk av meg snart. Mia

Cissi - Lyckornas Hem o Trädgård sa...

Vad härligt! Vi skall till Strömstad på söndag, skall kolla om du har öppet då....så kanske man kan ta en sväng förbi! :-)

Hem och Lycka sa...

Therese - vad skoj! Tack tack, kom gärna nån gång! kram

fina - visst är de söta!

hanna - tack och tack detsamma! kram

Mia - den är slut tyvärr men kommer in igen!

Cissi - har inte öppet egentligen men kan öppna för dig om du vill, maila mig i så fall! info@elliscorner.com