torsdag 31 oktober 2013

Vackra färger












































Jag låter kastanjer och ekollon pryda ljusstaken på bordet och försökte fånga några av höstfägringen utanför matrumsfönstret. Det gick inte så bra men det är vackra färger, jag lovar!

Vår, sommar och långt in på hösten ser vi i princip inte ett smack av grannhuset men nu gluttar det fram lite grann mellan träden. Gör mig inget alls, för mig som är mörkrädd och utan sällskap av äkta make några kvällar i veckan ger det en känsla av trygghet (även om just detta hus ironiskt nog står tomt för tillfället så finns det ju andra grannar).. Det är jobbigt att vara mörkrädd men tur att vi inte köpte hus med stora avstånd mellan husen, det hade jag aldrig pallat!

Ljusstaken finns i butiken, tillfälligt slut men kommer igen i slutet av november/början av december.

 Mia

2 kommentarer:

Hanna sa...

fint och mysigt.
Ha en toppen dag!
Kram
Hanna

Photo by Maria sa...

Jag tror dig om färgerna =)

Jag var mörkrädd fram till jag flyttade ut på landet, märkligt nog, för då bodde jag ju helt ensam varannan vecka.. Men kände väl på ngt sätt att det inte gick att vara mörkrädd då.. Men jag vet ju hur hemskt det kan vara..

Kram Mia