tisdag 8 oktober 2013

Nåt till väggarna




































Jag har faktiskt riktigt svårt denna gång att sätta hammaren i väggarna för att spika upp något. Ni vet, nytapetserat eller nymålat och vara säker på att det hamnar rätt..

Jag hittade för några månader sedan en fin hylla som jag på senare tid var bombis på att den skulle sitta över soffan. Tills häromdagen då maken höll upp den på prov och jag såg att - ojdå - den är ju jätteliten och pluttig på den ytan.. Attans också! Nu är jag helt rådvill och vet inte alls, riktigt olikt mig, jag brukar veta vad jag vill! Men här vill jag inte ha för mycket och inte för lite.. Kanske ett par skolplanscher eller fina bilder istället..

Bilden ovan är på väg in i butiken från duktiga Ylva Skarp, tycker den är såå fin så någonstans hamnar nog den men inte över soffan.

Vad har ni över era soffor?

♥ Mia

2 kommentarer:

::fina:: sa...

Åh vad fin den var, gillar texten jättemycket! Känner igen det där med att inte vilja hänga upp något.. vi flyttade till nybyggd lägenhet i december och det tar emot.. men sen tror jag det beror på att vi ser det som en mellanlandning, vi är egentligen på väg någon annanstans (eftersom vi bara var tvungna att komma firån råtthålet där vi bodde förut). Idag har vi inget ovanför soffan för den står itne mot en vägg hihi men där bakom hänger en tavla maken har målat och den älskar jag! Kram, Josefine

Ninelin sa...

Precis i samma sits faktiskt ;-)

Får flura lite till. . . ;-)

Kram N