tisdag 22 oktober 2013

Mattlöst











































Tänk att det ska vara så oerhört svårt att hitta mattan jag vill ha.. Jag ville egentligen hitta en ljusgrå matta till hallen som matchar tapeten ni ser i bakgrunden. Men icke, nope! Just nu är det mönstrat, svartvitt och alla andra färger som gäller men inte grått.. Och när jag väl börjat överge den grå mattan i tanken har jag börjat leta efter den vita mattan i rätt storlek men den visar sig inte vara så lätt att hitta den heller..

Vilka problem man har, inte klokt! ;-) Så tills jag hittar den där mattan jag vill ha får det vara fortsatt mattlöst men nu ska jag försöka ögna igenom nätbutikerna i fortsatt jakt..

 Mia


11 kommentarer:

::fina:: sa...

Hihi, ja ibland kan det vara svårt att hitta det man vill ha - särsilt när man vet precis vad det är och inte hittar det - frustrerande! Vilken tur då att ni har så fint golv att det inte gör så mycket utan matta. Älskar er halltapet - jättefin!

What's in a day sa...

Hey Mia,

I hope you will find a new grey carpet soon...it is always difficult to find the right one..but wait and one day you will see it and you are happy!!!

I wish you a nice day!

Kram from Holland,
Eefie

Kia sa...

Inte lätt alla gånger att hitta det man ställt in sig på!
Har du blivit med gårdsbutik?? Har jag helt missat. Vad roligt.

Ha en toppen dag!
kram Kia

Kusin Anna sa...

Gör en utflykt till Göksäter! Där kan man hitta mer än man tror! Duktiga på mattor och textil!

Linnéas butik sa...

En vit matta i tamburen skulle inte funka hos oss. Eller det skulle funka kanske 1 vecka sedan skulle den vara grå vilket ju egentligen var vad du ville ha :)
Men jo, jag vet vad du pratar om. När man vill ha nånting specifikt brukar man aldrig hitta det.

Sylvia W sa...

Jag har sett en lite speciell och (som jag tycker) snygg grå trasmatta med bla mockatrasor i på Hemtex den sista tiden. Är inte så stor. 70x120 cm. Kolla in den!/ Sylvia W

Sylvia W sa...

Jag har sett en lite speciell och (som jag tycker) snygg grå trasmatta med bla mockatrasor i på Hemtex den sista tiden. Är inte så stor. 70x120 cm. Kolla in den!/ Sylvia W

Annas skattkammare sa...

Jag tycker också mattor är lurigt! Men till slut dyker den väl upp antar jag., ;)
Kram Anna

Vitt och Blått sa...

Vill du ha i plats, lätt att sköta i en hall så är vår i köket väldigt bra - från Rusta, finns i många längder! http://www.rusta.se/matta-linnea-silver-70x180cm-p45601452.aspx

Hoppas du hittar din matta!
Kram Ewa

Anonym sa...

Hej!

Har du kollat mattsmattor.se. Där finns massor av mattor.

/Annette

Per-Åke Willhed sa...

Hej, jag har en väninna som väver trasmattor enligt överenskommelse, hon bor i Tanum, hon gör jättefina mattor, hör gärna av dig till mig, så kan du få hennes telnr, mvh Mia.W