måndag 7 oktober 2013

Lampor!












































Tack för alla söta hallhälsningar!

Vi har ytterligare en ny lampa, denna i hallen och också denna från butiken! Lampor blir så otroligt viktigt såhär års i höst- och vintermörkret och särskilt för mig som är ensam ett par kvällar och nätter i veckan när maken nattar över i Göteborg för jobb.

Som mörkrädd är det extra viktigt för mig att kunna ha det ljust både inne och se husen runtomkring med tända fönster som ger lite trygghet. Jag märker ju att jag aldrig skulle våga bo helt enskilt, det är jag för feg för! Jag har tänd lampa i hallen hela natten, känns så mycket tryggare så men jag är stolt att säga att mörkrädslan blivit bättre och med ett larmat hus upp till nock känns det skönt!

Nån som känner igen sig eller är det bara fåniga Mia?

♥ Mia

3 kommentarer:

Jessica, ienbacke sa...

Sträcker tyvärr upp handen på den... Jobbigt är det när man är själv, tusenjobbigt! Styrka till oss, kram

::fina:: sa...

Hihi jag är också mörkrädd.. jag har också insett att jag nog inte skulle vilja bo alldeles enskilt på landet som jag alltid drömt om. Civilisationen är inte så dum ändå ;-)

Hem och Lycka sa...

Skönt att höra att det inte bara är jag Jessica.. kram