onsdag 16 oktober 2013

Halvledig onsdag











































Tack för eventuellt tummahållande igår, det gick finfint (tror jag)! För er som har tillgång finns artikeln/reportaget om gårdsbutiken och bloggen imorgon torsdag i Strömstads tidning. Jag ska kika om det kommer på nätet och länka, annars ska jag fixa in det på bloggen.

Världen är liten.. En av dem som intervjuade mig visade sig vara Jenny med bloggen Det nya huset som jag haft kontakt med blogg-wise med så många gånger tidigare, så skoj att få ses irl! Dessutom bor vi inte så långt ifrån varandra så jag tror nog vi kommer ses fler gånger! Och fotografen som också heter Jenny bloggar också, kika in hennes blogg här.

Idag är vi lite halvlediga båda två jag och maken med ändå lite på agendan. Men halvledigt betyder lite extra tid för lilla familjen, skööönt!

 Mia

1 kommentar:

Ninelin sa...

Visst är den det, vår lilla värld.
Tycker mig ständigt stöta på folk som man har någon connection med. . .

Kram N