torsdag 17 oktober 2013

Gröna fingrar











































Kan man önska sig gröna fingrar i julklapp tro? Både mormor och farmor hade växthus, prunkande trädgårdar och överfyllda fönsterbrädor med stora ståtliga blommor som trivdes som fisken i vattnet.. Jag vill också ha det, främst de där gröna fingrarna! Just nu är jag glad om jag kommer ihåg att min stackars blommor överhuvudtaget.. Tur att jag har en mamma som förbarmar sig över mina blomster och ger dem en slurk vatten när hon kommer på besök..

 Mia
 

2 kommentarer:

Jenny sa...

Godmorgon! Tack för fin kommentar om bloggbilderna, det värmer. Nu ligger reportaget om dig och gårdsbutiken på vår webb, kika gärna: www.stromstadstidning.se
Kram!

Photo by Maria sa...

Ja det där med gröna fingrar hade varit välkommet här med.. Får ha blommor som tåls att glömmas ibland =)

Ha en fin fredag..

Kram Mia