lördag 26 oktober 2013

Det här med produktfotografering..





Jag har idag fotat för butiken och när det gäller julen har jag inga problem alls att ryckas med.. Det gör väl inte saken bättre (eller sämre) att jag igår köpte julens första juleskum, pepparkaksdeg och julmust samt att Lantliv kom med posten full med vackra julhem.. Och att häromdagens Ikeabesök ledde till julklappspapper och pepparkakshus!

Nä, då är det svårt att låta bli att sätta på lite julmusik men - äh - än så länge är det ju oktober så jag väntar lite med det. Tror jag..

 Mia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fantastiskt fina grisar! Är den stora redan slut?

Ser onekligen stämningsfullt juligt ut på dina bilder.

Önskar dig en fin lördagkväll.

Kram Heléne

Hem och Lycka sa...

Hej Heléne!

Visst är de vanvettigt fina? Den stora tog slut i ett nafs och jag är fortfarande i valet och kvalet om jag ska ta in dem igen.. Om du (och nån annan) är intresserade, maila eller klicka i bevakning så får vi se! ;-)

Finfin kväll till dig också! kram Mia

Cissi - Lyckornas Hem o Trädgård sa...

Men åh vilka söta grisar!!
Och julsånger, det har jag lyssnat på hela sommaren...den enda skivan vi har i bilen, och den kommer inte ut...haha!

Kram, Cissi